6 Şubat 2013 Çarşamba

6.HASTALIK bi defolup gitsen diyorummmmm!



Yeni yıla hastalıkla girdik ailecek hastalıkla da devem ediyoruz... Efe Atlas geçen hafta akşamüstü aniden ateşi çıkmaya başladı, huzursuzlanmaya başladı, ya diş ya hasta oluyor dedim. Baktım akşam daha da kötüledi iyice halsiz oldu. 4 gün boyunca ateşi 40 dereceye kadar çıktı.Gece gündüz gözümü kırpamadım bile... 3 saatte bir aniden yükselen ateş, doktorun teşhisi koyamaması bekleyip takip ettik çünkü hiç bir hastalık belirtisi yoktu.. Sonra acillere taşındık orta kulak iltihabı dediler ilaca başladık. Sonra vücudunda döküntüler oldu meğerse 6.hastalıkmış... Bir haftadır hem o hem ben telef oldum. Yüksek ateş, bütün gün ağlama, öksürük.. Bir de üstüne eşimde hasta evde yatınca deymeyin keyfimize.... Bende hastayım ama annelerin hasta olmaya hakkı olmadığı için hasta değil numarası yaptım uzun süre.. Şükür bugün itibariyle Atlas baya düzeldi, eşimde işe gitti. Tabiki ben hala sürünüyorum ayakta :( Neyse kuzum iyi olsunda gerisi önemli değil, yazık bütün gün annii diye ağlıyordu.Olmayan iştahı da iyice kaçtı hiç birşey yemiyor...

Çocuğunuzun sebepsiz aniden yükselen ateşi varsa, inatçı bir ateşse sürekli çıkıyorsa ve hastalık bulgusu yoksa, 3 günde sürüyorsa bilinki 6.hastalık uğramış size.. Viral enfeksiyon kendisi çocukların çocuğunun geçirdiği kızılcık gibi bir hastalıkmış,aşısı maalesef yok..


Bizden haberler böyle.. Bu da döküntü sonra vücudu oğlumun 2 günde geçti o da şükür.

 
 
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder